Back

Updates oktober 2024

  • Verbeterd
  • K
    Kevin Ledenbeheer
  • on 25-10-2024

Ondersteuning Ledenbeheer

Voor technische ondersteuning kun je het beste mailen naar support@ledenbeheer.be. Dit adres is gekoppeld aan ons ticketingsysteem, zodat we je nog sneller van dienst kunnen zijn.

Let er wel op dat je altijd mailt vanuit een e-mailadres dat als beheerder is aangeduid voor jouw club. We bieden namelijk alleen ondersteuning aan clubbestuurders of personen die binnen Ledenbeheer de juiste rechten hebben om de club te beheren. Dit doen we om de veiligheid en privacy van alle clubgegevens te waarborgen en er zeker van te zijn dat gevoelige informatie alleen beschikbaar is voor gemachtigde personen.

Heb je een Plus- of Pro-licentie? Dan krijg je het snelst ondersteuning via de chatknop rechtsonder in je Ledenbeheer-account.

Ticketverkoop

Nieuwe updates in de zaalplanner

De zaalplanner heeft een aantal handige nieuwe functies gekregen!

Tot voor kort konden leden, als je had ingesteld dat stoelen alleen gekozen mochten worden wanneer ze aansluiten op een andere stoel, alleen stoelen selecteren die aan de zijkant van de zaal lagen. Dit is nu aangepast zodat je als club zelf kunt bepalen welke stoelen als eerste verkocht mogen worden.

Daarnaast hebben we het mogelijk gemaakt om in je zaalplan met even en oneven stoelnummers te werken. Veel zalen gebruiken dit systeem, waarbij de oneven stoelen links en de even stoelen rechts te vinden zijn. Dit was eerder nog niet mogelijk in Ledenbeheer, maar nu wel!

Ook de zoomfunctie is verbeterd. Als je een grote tribune toevoegt, zoomt het systeem automatisch uit, en objecten worden niet meer automatisch over elkaar geplaatst.

Beurtenkaarten

In het menu Beurtenkaarten > Herladen kun je nu ook de reden zien waarom het saldo is opgeladen, specifiek in geval van kosteloos opladen door de beheerder.

De flow voor leden is eenvoudiger geworden. Ze krijgen nu duidelijk te zien dat er na de aankoop van een beurtenkaart nog een reservering moet worden gemaakt. Na betaling ontvangen ze ook een e-mail waarin staat dat hun beurtenkaart klaar is voor gebruik, met een link om een reservering te maken.

De kalender kreeg ook een visuele update als er geen beschikbare datums zijn deze maand

Daarnaast hebben we een aantal handige weetjes toegevoegd op de beurtenkaart pagina van een lid, zoals:

  • Wanneer vervalt mijn beurtenkaart?
  • Niet-vervallende beurtenkaarten worden ook aangeduid.

    Varia

    • Integratie Danssport Vlaanderen: Lidnummers zijn niet langer zichtbaar in de contactlijst, lidnummers kunnen alleen geraadpleegd worden via het menu "Danssport Vl. > aangesloten leden".
    • Ons vakantieschema is geupdate met schoolvakanties t.e.m. 2029
    • Mutualiteitsattesten downloaden als beheerder is verplaatst naar het profiel van het lid zelf. Als je het profiel opent, ga dan naar het tabblad inschrijvingen en klik daar op de drie bolletjes naast de inschrijving waarvoor je het attest wil downloaden.
    • Webshop producten kunnen nu gerangschikt worden via het menu webshop > producten. 

    Test de nieuwe functies uit en laat ons weten wat je ervan vindt!